Nový vývojářský talent zachycen!
Už druhý ročník naší programátorské soutěže pro žáky 7.-9. tříd máme za sebou! Jejím cílem je motivovat žáky k vytvoření počítačové/mobilní hry a získat tak příležitost proniknout hlouběji do tajů programování. Na podzim vyhlášené kolo soutěže dnes zná své vítěze. Společným tématem byla adaptace deskové hry. Děkujeme všem, kteří se zapojili a gratulujeme výherců!
1. místo: Carcassonne Candyland | Štěpán Buriánek
2. místo: Pandemic | Šimon Sobek
3. místo: Ludo | Jakub Fojtů
Výherní projekt vynikal především osobitým zpracováním a funkčností celé hry. Všichni zúčastnění však mají prostor rozvíjet svou hru ještě dále – třeba ve zdokonalení hratelnosti pro ty, kteří s původní deskovou verzí hry nemají zkušenosti, nebo v rozšiřování hry o úrovně, pravidla a další obsah.
Jsme rádi, že můžeme podporovat chuť vyvíjet nové věci a vidět žáky na začátku jejich programátorské cesty. Ta pak totiž může pokračovat třeba studiem Vývoje počítačových her a multimediálních aplikací na Creativu.