Kódují a vítězí

V týdnu od 6. do 13. května 2025 se žáci třídy 3.C zúčastnili prestižní mezinárodní soutěže AT&T Online Hackathon 2025. Úkolem bylo v časovém limitu pouhého jednoho týdne navrhnout a vytvořit plně funkční aplikaci využívající umělou inteligenci (AI) nebo tzv. chytrá řešení postavená na platformě Raspberry Pi.

Tým ve složení Samuel Huf, Tomáš Danihel a Jakub Kupčík se s výzvou popasoval skvěle a vybojoval 3. místo!

Tím ale úspěchy nekončí. Samuel Huf si vedl skvěle i v samostatné soutěži HAXAGON Skirmish Czech Republic, která propojuje střední školy napříč republikou a zaměřuje se na IT témata jako kyberbezpečnost, umělá inteligence či blockchain. V krajském kole obsadil 2. místo a postupuje do celostátního finále, které se koná v Praze. Za své výkony byl navíc oceněn na krajském úřadě a odnesl si hodnotné ceny.

Gratulujeme a děkujeme za skvělou reprezentaci školy!